شاهزاده ی زندگی من

شیطونی های پسرم

1392/9/18 11:34
نویسنده : مامان هدیه
415 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم دیگه داری یواش یواش بزرگ میشی و هر روز که می گذرد حس می کنم بیشتر بهت نزدیکتر میشم خیلی احساس خوبی دارم که روزها به خوبی سپری میشن دیگه ضربه ها و ها لگدات بیشتر شده هر چند از هفته هجده می شد تکونات و حس کرد اما خیلی آروم بود ولی از هفته 20 دیگه کامل میشه احساست کرد و حسابی شیطون شدی وروجک من الهی قربون اون دست و پاهای کوچولوت برم که همش مامانی و لگد میزنی ماچ... بی صبرانه در انتظار لحظه در آغوش کشیدنتم ام عسل طلای من ولی عجله نکن و تو دل مامانی خوب رشد کن و صحیح و سالم بیا بغل مامانی...niniweblog.com

دلبندم من و بابایی خیلی دوست داریم بابایی هم حسابی هوای ما رو داره واقعا ازش ممنونم و خدا را بخاطر وجود شماها شاکرم عزیزانم دوستون دارم ...قلب

راستی چند روز پیش رفتم چند تیکه لباس خوشمل برات خریدم عسلم نمیدونی چه لذتی داره دیدن اون لباسای کوچولو و ناز دلم داشت غش می رفت ان شاله به سلامتی بپوشیشون پسملی من البته هنوز خریدای کاملتو نکردم ان شاله تو یه فرصت مناسب میرم خرید تونستم میام عکساشم برات میزارم...

Avazak.ir smili20 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1) تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عاطفه
18 آذر 92 18:49
سلام هدیه جان...ناز نی نی مبارک باشه .خوش قدم باشه، منم یه پسر طلای ناز دارم ...وقت کردی به ما هم سر بزن
مامان هدیه
پاسخ
سلام عسیسسسسسم مرسی منم تبریک میگم گلم یعنی پسملت الان تو بغلتهکدوم تاپیکی
نفیسه
24 آذر 92 15:11
سلام عزیزم تبریک همیشه شاد باشی فکر کنم نی نی های ما هم سن باشن
مامان هدیه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی منم تبریک میگمکدوم کلوپی
ژاله مامان آیدا
25 آذر 92 19:23
مامان جون می تونی برای درب اتاق نی نی حلقه اسم یا آویز خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار یا برام اس ام اس بزن 09122022571 اینم ایمیلم : vento_j@yahoo.com ژاله مامان آید
مامان خانمی
28 آذر 92 10:36
سلام مامان هدیه منم واسه گل پسرم که تو راه دارم تازه یه وبلاگ درست کردم. اگه دوست داشتی یه سر هم به من بزن تا کوچولوهامون با هم دوست بشن ممنونم
مامان هدیه
پاسخ
سلام عزیزم وبلاگ پسملی مبارکش باشههههههههههههههههه ان شاله به سلامتی بیاد بغلت باشه میام سر میزنم حتما
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
6 دی 92 13:18
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین -صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید آنلاین http://ninimart.ir/