شاهزاده ی زندگی من

هفته 35

1392/12/5 12:16
نویسنده : مامان هدیه
452 بازدید
اشتراک گذاری

پسري من ديگه دارم يواش يواش آماده ميشم كه بريم شمال پيش مامان جون خودم و مامان بزرگ و بابابزرگ آخه مي خوام اونجا به دنيا بياي چند روز پيشم با بابايي رفتيم يه خرده وسايلات مونده بود گرفتيم ديگه خيالم راحت شد ان شاله كه صحيح و سالم به وقتش به دنيا بياي و ازشون به سلامتي استفاده كني وروجك من...قلب

راستي چند روز پيش خاله سوده (خانم دوست بابايي) هم اومده بود به ماماني سر بزنه وااااااااااااااااي نمي دوني برات چي آورده بود خوشمزه يه بادي و شلوار و كلاه و پاپوش بافت كه خودش زحمتشو كشيده بود خيلي خوشگل بودن من كه دلم غش رفت واقعاً دستش درد نكنه خيلي ناز بودن بعداً عكسشو ميزارم برات عزيزمخوشمزه

05061699528245979577.jpg

82766721729401560546.jpg

 

فردا ديگه ان شاله 35 هفتت با حساب خودم تموم ميشه و وارد 36 ميشي خدايا بازم شكررررررررررررررتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان خانمی
7 اسفند 92 12:53
مامان هدیه جون تو که ما رو کشتی میدونی چقدر به وبت سر میزدم ولی میدیدم مطلب جدید نذاشتی؟ ولی خب خداروشکر که همه چی به خیر گذشت خوش به حالت که دیگه چیزی نمونده کوچولوت دنیا بیاد. ایشالله سروقتش و صحیح و سالم و تپل مپل دنیا میاد
مامان هدیه
پاسخ
مرسي عسيسسسم برام دعا كن ني ني گولي شما چطوره؟